آب نبات چوبی....

 

 

 تمام عشقم

اضطرابی است که زیر زبانت خیس می شود

من تمام حواسم را

به چای شیرینی  که تو به هم میزنی بسته ام

دلم آب نبات چوبی می خواهد

آب نباتی که تو برای  باز کنی

 ****

 دلم می خواهد روی خط چشمانم

مشق هایم را ورق بزنی

خطی روی دلتنگی هایم بکشی

 سرزده مرا به کوچه کودکی ببری  

آنجا که مادر بزرگ عصایش را

 به زمانی که دیگر نبود تکیه می داد

  

دلم اب نبات چوبی می خواهد

و

 نان گرم شده ای که مادر برایم لقمه می کرد

تا زودتر

قدم هایم را به سادگی کوچه های گلی بسپارم

و روی  سطر های معلم   

آرزو هایم را نقاشی کنم

 دلم آب نبات چوبی می خواهد

 تا روی   دلتنگی هایم  آب شوم

من گم شوم و تو

بی حساب زمان مرا پیدا کنی

 چشم بگذاری

و مرا به ا ضطراب بوسه هایت بسپاری

  یادت باشد

 آسمان که صاف شد

 حتما برایم  یک آب نبات چوبی بیاری...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
someone سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:13 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام
قشنگ بود
موفق باشی دوست من

محمد حسین بهرامیان سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:57 ب.ظ http://sarapoem.persianblog.com

لیلا جان سلام
آمدم دیدم و با شوق تمام خواندم
برای تان آرزوی توفیق روز افزون دارم
امیدوارم این افتخار را داشته باشم که از مطالب ارزشمند و سروده های عزیزتان در سایت سارا شعر استفاده کنم
با احترام و سپاس

سلام از لطف و محبت شما ممنونم من هم با خودندن مطالب شما حس خوبی به دست می اورم موفق باشید دوست عزیز و گرامی

شیوا چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ب.ظ

چشمانم را می بندم و طعم زلال شعر خاصت را در درونی ترین زاویه روحم مزه میکنم و لذت میبرم. سربلند باشی
شیوا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد